Как да пусна репорт за бъг?

Проблеми с играта? Моля докладвайте ги тук. Не забравяйте да включите нужната информация иначе няма да можем да ви помогнем.(не забравяйте линка към поста след като го пуснете ;) )
interested
Administrator
Мнения: 6745
Регистриран: чет 6. май 2010, 15:40
Контакти:

Как да пусна репорт за бъг?

Мнение от interested » пет 7. май 2010, 12:14

--------------------------------------

Следната информация трябва да бъде предоставена във вашият бъг репорт

-----------------------------------------


За да можем да процедираме вашата молба бързо и без допълнителни въпроси, моля прочетете стъпките от този списък и ги добавете в своя бъг репорт.

Забележка: Можете да копирате този списък в своя репорт и да добавите нужната информация

a) Сървър, Потребител-ID

b) Интернет Браузър и Версия

d) Време на грешката

c) Описание на грешката

d) Можем ли да пресъздадем грешката? Ако да, как?

Моля също така добавете подходящо заглавие. "Помощ", не ни помага много. Моля направете описанието си по-точно, например заглавието може да бъде "Продукти изчезнаха от моя рафт". Също така бъдете сигурни, че такава грешка не е докладвана преди. Ако вече има докладван такъв проблем, използвайте съществуващата тема за вашия репорт!

И сега малко коментари около тези въпроси:


към a) свят на играта (Сървър), Потребителско-ID

Моля бъдете сигурни да дадете правилният свят на играта (Сървър)

Можете да намерите своето потребителско ID в профила си.

Изображение

Изображение


към b) Интернет Браузър и Версия

Вашият уеб или интернет браузър е програмата, която използвате за да посетите този сайт. Ако не сте сигурни, кой браузър използвате, просто погледнете (обикновенно) синият заглавен бар на тази програма; там трябва да бъде показано името.

За да откриете, коя версия използвате, проверете менюто Помощ на баузъра.

Изображение

В Internet Explorer можете да намерите версията под меню Help -> About Internet Explorer"
Изображение


Изображение

Можете да намерите текущата версия на Firefox от менюто "help" -> "About Firefox".

Изображение


Изображение

Можете да намерите текущата версия на Opera чрез менюто "help" -> "About Opera".
Изображение

към d) Описание на грешката
Най-важно за нас е да опишете проблема в детаили. Просто посочване на "Моите моркови ги няма" не би ни помогнало, защото най-важните детаили липсват. Вместо това, описание като "Засадих XY, тогава посетих Зелената Долина и когато се върнах 211 моркова липсваха от моя рафт, без да съм ги засаждал или продавал" би било много по-полезно, и бихме могли да го разгледаме по-бързо.

Друг пример: "морково продадени на пазара, без печалба". Това също не ни помага много. Вместо това, по-добрия вариант е: "Предложих 500 моркова за продажба на пазарния си щанд в 17:00 часа, вчера, за 0,8 зП бройката. Когато проверих тази сутрин 211 от тях са били продадени, но не съм получил пари, нито потвърдително съобщение."

към e) Можем ли да пресъздадем грешката? Ако да, как?

Ако можем да повторим грешката при нас, моля изпратете ни точно описание как да направин това. Това помага много, когато се опитваме да проследим дадена грешка.

Благодарим ви,

Екип на upjers

Заключена

Върни се в “Доклад за бъгове”